20 нояб. 2011 г.




Semiramis Pekkan. O görünüşü və səsiylə ünlu türk sənətçisi Ajda Pekkana çox bənzəyir, onları bəzən qarışıq salırdılar. Onların həyat yolları da oxşar olub. Hər ikisi sənət aləminə erkən başlayıb, kino və teatr sənətində özlərini sınayıblar. Sonralar musiqi həyatına qatılıblar. Artıq Türk estradasının idoluna çevrilən və bu il Türkiyədə “ minilliyin fenomeni” adına layiq görülən Ajda Pekkanı təqdim etməyə yəqin ki, ehtiyac yoxdur. Amma onunla qoşa addımlayan və 60 -cı illərdən başlayaraq Ankara Sənət Teatrında sərgilənən bir çox tamaşalarda rol alan, filmlərə çəkilən, nəhayət “Bu nə forma həyat” və “Olamaz bu iş olamaz” mahnılarıyla səsini bütün ölkəyə eşitdirən, iki “Qızıl Valla” mükafatlandırılan (Türkiyədə ilk dəfə “Qızıl Val” ödülünü almaq məhz Semiramis Pekkana nəsib olub) təkcə elə” Bana yalan söylediler” şarkısı ilə bu gün belə ürəkləri fəth edərək unudulmayan Semiramis ailə həyatı qurduqdan sonra İngiltərədə yerləşdi.


Türklərin təbirincə desək, “hatif alaturka” uslublu şarkılar söyləyən səsi və görkəmi ilə Ajda Pekkanı xatırladan Semiramis yaddaşlarda daha çox “Kimsəsiz adam” filmində oxu­­­- duğu “Bana yalan söyledilər” şarkısı ilə qalıb. İspan Jose Felicianonun “Gipsy” mahnısının Türkcə versiyası - Əsin Ənginin oranjimanlığı və “ən sadə görünən eşq mahnısına belə bir həyat dərsi sıxışdırmağı bacaran şair” Fikrət Şeneşin qatıldığı “Bana yalan söylediler” Semiramisin duyğulu səsində cox düşündürücüdür. “Bir aleme indim yalnız. Yerde toprak, gökte yildız. Bir yan susuz bir yan deniz. İki el, bir baş verdiler. Bir çift göz ağlar da güler. Dört bir yanda benim gibiler. Doğru söz içinmiş diller. İşte kalbin sev dediler. Bana yalan söylediler. Kaderden bahs etmediler…
Semiramisin həyatı da şarkıda oxuduğu kimi oldu.
Ünlü sənət adamı Ərcümənt Qaraca ilə evləndilər. Çox xoşbəxt idilər. Amma bu uzun çəkmədi. Oğlu Əmiri 5 yaşındaykən itirdi. Uzun müddət sevimli yavrusunun itkisi ilə barışa bilmədi, sarsıntı içində yaşadı, üzüntü keçirdi. Sonralar hind əslli İngilis işadamı Gulu Lalvani ilə evlənib ikinci oğulu Zoranı həyata gətirdi. Bu vaxt bəlkə özü belə yeddi illik musiqi və kino həyatını unutdu
Səhnə aləmindən ayrı düşən Semiramis, incəsənət və biznes sahəsində çalismağa başladı .Və səhnədə olduğu kimi bu sahədə də getdikcə uğurlar qazana bildi. Semiramis musiqi və sinemada səsi,çəkiciliyi və istedadı ilə yanaşı yüksək zövqü,modern və orijinal geyim tərzi ilə həmişə seçilirdi. İngiltərədə yaşadığı illərdə özünün söylədiyinə görə yüksək zövqü, “Versaçi”,”Fever”,”Kristian Qutçi” kimi aparıcı geyim firmalarının ilk maqazin şəbəkəsini açır, avordlar alır.Beləcə Şərq-qərb mədəniyyətini özündə daşıyan və birləşdirən bu incə zövqlü, zərif türk qadını Londonda ilk elit butikləri yaradır. Az qala həftədə üç dəfə Londonu tərk edib,dünyanın ən tanınmış modelyerlərinin geyim üslubunu yaşadığı ölkəyə gətirib yayır. Sonralar ona baxıb çoxları o cür butiklər açdı. Uşağı xəsətələnəndən sonra bu işə bir il ara verdi.İkinci övladı olanda isə tamamilə boşladı.Ondan sonra ev-interyer dizaynı ilə məşğul olmağa başlayır.Uzun illər bu sahədə çalışıb bilgilərini artırır. Kristian Qutçi ilə bir yerdə ”Meyzon Franse”də(Fransız evi) işləyiblər.Semiramis Pekkan artıq bu sahədə professionallığı ilə seçilir.Dumanlı Albinosun ünlu sənət və iş adamları interyer dizaynlarını əminliklə ona etibar edirlər.Bu siyahıda İngiltərə kraliçaqsının yaxınları, ünlü aktrisa Anastasiya Kinqskaya və digərləri var.Londonda”Homen qarden”,”Arhitektural daycest”kimi dizayn qurumları ilə əməkdaşlıq edir. Los Anjelosda Kelif Alatonla çalışıb.4 ildən artıq Honq-Konqda yaşayıb yaradıb. Amerikanin “Dabl yu” jurnalının 19 89-cı ildə çıxan sayında adı”Dünyanın 100 məşhur qadınları sıyahısında 4-cü sırada cəkildi.
May ayında Bakıda səfərdə olan Semiramis Pekkanla görüşüb bir yerde olduq. Çox xoş anlar yaşatdı bizə. Onun “Ulu Çinar” jurnalı üçün verdiyi müsahibəni oxucularımıza təqdim edirik.

Sayın Semiramis xanım, lütfən özünüzlə bağlı oxuculara qısaca məlumat verərdiniz.

Maddiyyatdan cox mənəviyyata önəm verən və yaşadığım olayların cavablarını öz içində axtaran, başqasının düşüncəsi və qanunlarla savasmaği deyil, qəbulla yaşamaği seçən bir insanam.

Görünüşünüzlə və səsinizlə bacınız Ajdaya çox bənzəyirsiniz. Sizi çoxmu qarışdırırlar?

Elədir, bacım Ajda xanımla bizi bir-birimizə çox bənzədirlər və çox zaman da qarışdırırlar.
Azərbaycana daha əvvəl gəldinizmi?
Bu Azərbaycana ilk səfərim, onu ilk ziyarətimdir və bu məni cox həyəcanlandırdı.
Bizim musiqimizi dinlədinizmi?
Azəri musiqisini daha öncə çox dinlədim. Azəri musiqisi duyğuludu, onu özümə cox yaxın bilir, ondan çox zövq alıram
Azərbaycanda sizi ən çox nələr cəlb etdi?
Azərbaycanda xalqıma yaxın olan bir toplumun olmasi məni cox təsirləndirir. Dil və eyni kulturu paylşmaq, məni Azəri xalqına daha da yaxın hiss etdirir.
İnsanlarda hansı zövqləri daha çox bəyənirsiniz?
Mən hər kəsin özü kimi olmasını seçərəm. Doğrusu, hər kəsin öz zövqü ilə yaşamasını təqdir edərəm.
Xoşbəxtlik nədir?
Xoşbəxtlik mənim icin insanların özün fərqində olub, özünü hər halıyla qəbul edib sevə bilməsidir.
Hyatınızdakı 3 xoşbəxt gün.
Mən onsuz da hər anımı xoşbəxt yasamayi secən və bu mutlulugu daim kılmak ücün də yasadığım hər andan bir sey anlayıb qəbul edən bir insanam. Bu gün mənim 3 xoşbəxtlik anı tərifim cox kısıtlayıcı olacaqdır.
Hansı xarakterdəki insanlardan nifrət edərsiniz?
Həyat içərisində qırıldığım insanlar ola bilər, amma nifrət mənim icin tanimadigim bir duyğudur.
Ən sevdiyiniz məşğuliyyət?
Estetik və gözəl olan hər seyi yaratmaq mənim için böyük bir zövqdür və məni cok həyəcanlandırar.
Hansı növ kitabları oxumağı sevərsiz? Sevdiyiniz yazar varmı?
Mən hər dürlü kitabı oxumağı sevərəm. Anda ki, secimlerim mənim hansı kitabı oxuyacağımı mənə göstərir.
Daha çox hansı ədəbi və kino qəhrəmanlarını sevərsiniz?
Həyatimin hər donəmində yazarlar haqqındakı, secimlerim dəyişmişdir və mənim icin ən doğru və ən sevdigim yazar onlar olmuştur. O üzdən bir siyahı etmək mənə dogru gəlmir. Məsələn, bu son zamanlarda bir arkadaşımın yazdığı kitabı oxuyuram və mənim icin şu anda ən sevdigim yazar o. Rolunu yaxşı oynayan və seyrettigim oyun da ki, o rolu gercəkmiş kimi mənə hiss etdirən hər oyunçunu təqdir edərəm.
Azərbaycan yazarlarından kimlərisə oxudunuzmu?


Sevinc xanım (Sevinc Bağırova nəzərdə tutulur) mənə Elxan Zalın şeir kitabını verdi. Bu şeirlər çox xoşuma gəldi. Başqalarını heç oxumadım.
Ən çox bəyəndiyiniz yeməklər ?
Turk mutfagindan (mətbəxindən) sonra mənə ən uyğun damaq dadı Uzakdogu (Uzaq Şərq) mutfagidir.
Xoşlandığınız çiçəklər?
Hər cicək gözəldir amma, dogadaki çirk cickleri favoritimdir.
Ən çox hansı şüarı bəyənirsiniz?
Hər insanin özünə xas, özünü ifadə edən bir şüarı şübhəsiz vardır. Mənim ən cok bəyəndiyim şüar “Be yourself” yəni “özün ol “şüarıdır.
Uzun illər keçməsinə baxmayaraq sizi heç unutmayan, pərəstişkarlarınıza nə söyləmək istəyərsiniz? Onlara gələcəklə əlaqədar nə kimi müjdə verə bilərsiniz
Uzun zaman məni unutmayan pərəstişkarlarımın, mənim də onları könlümdə dasıdığımı bilmələrini istəyirəm. Cünku mənə göstərdikləri sevgi və sayqını hər bir vaxt ürəyimdə hiss etdim və daim də hiss edəcəyəm.
Uzun illərdən bəri Londonda yaşayırsınız, orada türklərə necə bir yanaşma var?
Londonda yasadigim 35 il içərisində hec bir ayrıcalık hiss etmədim, əksinə basarılı bir Turk kadini olaraq həm özüm, həm də Turk xalqı adına çox önəmli təqdirlər aldım. Bu da məni bir Turk qadını olaraq cok qürurlandırdı.


0 şərh:

Отправить комментарий